Tuesday 10 September 2013

UPSR 2013 : Selamat Maju Jaya

Saya  pernah melaluinya suatu waktu dahulu. Setiap hari, Bonda sediakan sepasang pakaian sekolah yang tergantung bergosok bersama-sama sepasang kasut sekolah yang berkapur bersih. Kemudian, Bonda siapkan nasi goreng kelapa dan teh suam kegemaran saya. Hari-hari yang mendebarkan tapi saya rasa begitu istimewa. Ayahbonda bekalkan kata perangsang sambil memeluk dan mencium dahi saya. Saya rasa bersemangat sekali. Sesungguhnya DOA ibubapa dan GURU-GURU saya telah menjadikan siapa saya hari ini... DENGAN IZIN ALLAH. Alhamdulillah.

Untuk anak-anak yang sedang menghadapi peperiksaan ketika ini: 



Nota : Kepada guru-guru saya di SKMP, tiada ucapan yang mampu saya zahirkan dengan kata-kata. Hanya Allah yang akan memberi ganjaran sebaiknya di atas segala jasa, ilmu dan sokongan yang diberikan. Terima kasih, Cikgu!

No comments:

Post a Comment