Monday 2 September 2013

Koleksi Pemberian Anak-anak

Berbeza sekali tempat kerja orang yang belum berkahwin dengan seorang ibu yang bekerja. Jika dulu, ruangan tempat kerja saya penuh dengan barangan berwarna dan bercorak mengikut kesukaan saya tetapi sekarang sudah jauh berubah. Saya utamakan pemberian insan-insan yang saya sayang. Walaupun bekerja, saya mahu mereka sentiasa dekat dengan saya. Kasih sayang mereka adalah kekuatan saya. Saya mahu menghargai anugerah yang Allah pinjamkan kepada saya di aras paling tinggi. Bonda selalu berpesan, amalkan berbesar hati menerima pemberian anak-anak dan ucapkan terima kasih sambil memeluknya. Moga-moga ikatan kasih sayang yang terjalin, bertambah kukuh dan erat.

Koleksi ini adalah di antara hasilnya :)




Nota: Mug adalah hadiah percuma dengan pembelian ubat gigi manakala bekas makanan adalah hadiah cabutan bertuah. Anak-anak bungkuskan dan beri pada saya semasa sambutan Hari Wanita. Terima kasih sayang!

No comments:

Post a Comment