Tuesday 3 September 2013

Merah Sangatlah Mak Ngah! Eh...Saya Bukan Mak Ngah lah!!!

Saya tidak pasti samada ianya adalah suratan atau kebetulan sahaja. Seperti tajuk lagu pula ayat pengenalan hari ini. Sebenarnya, baru tadi saya terperasan...Rupanya, kebanyakkan barang-barang yang saya miliki berwarna merah sedangkan ianya bukanlah warna kegemaran saya.  Dari sebesar-besar kerusi kerja, beg, komputer riba sehinggalah ke kotak pensil. Semuanya berwarna merah. Dan...saya juga bukannya Mak Ngah yang sinonim dengan 'Merahnya Mak Ngah'... Tidak kira samada di sebelah suami atau di sebelah saya sendiri, saya bukannya anak yang tengah. Kenapa agaknya ya?



Nota: Nanti-nanti akan saya update gambar-gambar barangan lain yang berwarna merah, yang saya miliki. Yang pasti, saya tiada baju yang didominasi oleh warna merah.

No comments:

Post a Comment