Thursday 12 September 2013

Di Mana Saya Boleh Dapatkan Durian Crepe Paling Sedap di Kawasan Utara?

Hari ini saya tangguhkan entry Thursday Tips bagi memberi laluan kepada DURIAN CREPE. Seikhlasnya, walaupun fenomena durian crepe sudah lama diperkatakan, tapi sehingga kini belum rezeki saya untuk merasainya. 

Misi pencarian saya masih berterusan walaupun sekejap tenggelam sekejap timbul. Semalam, di dalam kesesakan lalulintas pulang ke rumah, melalui tapak pasar malam, saya ternampak durian. Ingatan terhadap durian crepe datang kembali.  Selesai makan malam, sambil membantu sikecil saya melukis, saya terjumpa gambar ini di Amie's Little Kitchen. Lagilah membuatkan saya teringat-ingat.

Sumber : Klik Di Sini

Berdasarkan carian saya di internet, kebanyakan chef-chef dan penjual DURIAN CREPE berada di luar kawasan Utara. Saya meminta pertolongan, sesiapa yang tahu di mana boleh dapatkan DURIAN CREPE paling sedap di Kedah/Perlis/Penang silalah hubungi saya di:

mrslavenderdaisy@gmail.com

Terima kasih ya!

Nota: Memang benar, pepatah Inggeris '' Don't Judge A Book By Its Cover'' tapi pada saya ''The First Impression Always Help''. Tengok gambar pun dah terasa sedapnya. 

No comments:

Post a Comment