Tuesday 25 August 2015

Sudut Yang Sesuai Untuk Lukisan Berbingkai Hadiah Sahabat Yang Jauh Di Mata


Ini adalah antara lukisan berbingkai yang saya dan suami suka.
Pemberian kawan sekerja suami semasa kami berangkat meninggalkan bumi UK
Telah beberapa kali saya mengubah kedudukannya...
Sehingga saya sendiri tidak pasti, di mana sebenarnya sudut yang sesuai. 
Mungkin disebabkan saya tidak tergolong di dalam golongan yang berseni dalam hiasan dalaman, 
kedudukan lukisan ini sentiasa berubah-ubah.
Buat sementara ini, saya tempatkan di dinding putih. 
Seingat saya, ada beberapa lagi lukisan berbingkai hadiah kawan-kawan saya masih berbungkus elok.
Yang satu ini pun sudah memeningkan, bagaimana dengan yang lain.
Tak berpadanan pula nak memanggil Interior Designer semata-mata sebab ini :)
Siapa ada cadangan, emailkan kepada saya ya!

No comments:

Post a Comment