Saturday 24 August 2013

Lampu Unik Yang Cantik

Saya tidak pasti samada saya yang pertama kali melihatnya atau menyedari kewujudannya. Tapi, saya menyukai lampu unik yang cantik ini. Sekilas pandang, ianya sudah melekat di hati saya.

Lampu unik ini dijual oleh sepasang suami isteri. Pelbagai harga ditawarkan mengikut saiz, bentuk dan juga kesukaran rekabentuk. Ada beberapa bentuk yang sudah disiapkan sebagai sampel. Pembeli juga boleh membuat permintaan mengikut bentuk dan kombinasi warna yang disukai. Jika saya terpikat, anak-anak apatah lagi. 

Melihatkan hasil lampu bergantungan ini, pastinya rasa rambang mata. Anak-anak mahu memilih warna, jadi tugas saya memilih bentuknya. Alhamdulillah, tempahan kami berjaya disiapkan dalam masa beberapa minit sahaja. Sesampai di rumah, suami terus memasangnya di anjung rumah sebagai penyeri di waktu malam. Dari gerai di bahu jalan, sepasang sudah berada di rumah kami.



Nota: Cuba teka, yang mana pilihan saya agaknya?

No comments:

Post a Comment